amidoneyet.blogg.se

2013-09-07
09:46:00

Tänkte på att knulla, suga, slicka.
Känner på mig att det här kommer bli dagen från helvetet. Jag har inte haft sex på fyra dagar. Fyra dagar & jag känner hur det kryper i hela kroppen. Jag svettas i handflatorna & hjärtat slår fort i bröstkorgen. Jag ser alldeles suddigt & känslan av att närsomhelst vilja explodera eskalerar inom mig.
 
Jag håller på att bli fullständigt galen. Men jag tror jag gjorde ett framsteg häromdagen. F.J mådde dåligt, var ledsen & frustrerad. Jag hade berättat att jag inte hade några som helst känslor för honom. Han ville dö. Ville drunkna. Så jag erbjöd honom att sova hos mig. Sova. inget annat. Så det gjorde han. Och vi hade inte sex. Kanske berodde det på att jag haft sex med A.J tre gånger natten innan? På att jag var alldeles slut? På att jag inte hade någon som helst kraft kvar? Men jag tänkte på det. Tänkte på att knulla, suga, slicka. Ja allt det där som gör mig full av rus. Men jag försöker hålla mig till A.J nu.
 
Tjackis el inte så är han den enda som inte ger mig brutalångest efteråt. Så. Fyra dagar. Undrar om jag klarar fem...Nu köttebulle-macks-frukost med barnen. Sedan måste vi aktivera oss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: