amidoneyet.blogg.se

2013-09-13
15:37:49

I think Im moving, but I go nowere
Vet du vad pappa. Du är orsaken till det mesta i mitt liv. Anledningen till att jag inte litar på några män överhuvudtaget. Bortsett från en jävla knarkare. Honom litar jag på.

Du är en ful jävla människa. Du borde inte få ha privilegiet att kalla dig för förälder. Du är den absolut trasigaste jävel jag känner. Hopplös.

Varje gång jag hör ordet alkohol så tänker jag på dig. Hur ditt missbruk dödade två familjer. Hur du förändrades från vidrig till fruktansvärd varje gång du drack & fortfarande dricker. Men jag behöver inte se det längre. Jag har äntligen valt bort dig. Vågat. Tagit steget. Inte ens en miljard i kontanter skulle få mig att ändra på mitt beslut.
Jag är värd så mycket mer än så.

Du har förvisso laglig rätt att bruka alkohol. Men iom vetskapen om att det finns människor som du borde vi förbjuda och förgöra all slags alkohol i världen. För du är vad som förstör mig.

Men du ska inte få göra det igen.
Du får leva vidare i din missär.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: