amidoneyet.blogg.se

2013-09-07
19:48:00

Dag Fyra
                                
 Dag nummer fyra utan sex. Dag fyra. Fyra dagar utan svettiga kroppar, amfetaminpumpande kuk inuti mig och iskalla, helvarma grå ögon. Dag fyra. Usch. Det känns alldeles för tydligt. Uppenbart. Min kropp reagerar på minsta beröring och jag har sämre tålamod än någonsin. Det verkligen skriker inom mig. Blir galen. Hysterisk.
 
Barnen springer omkring och leker Star wars, samtidigt som jag bekämpar mitt eget mentala krig inombords. Mitt krig utav frustration och ångest. Det kommer liksom krypande för att tillslut smälla mig i bitar. Åh, jag trivs verkligen med att vara sexmissbrukare. Eller?
 
Jag kan ligga. Får ligga om jag vill. Ett samtal och F.J kommer ligga brevid mig i sängen. Kåt, glad och tacksam. Men jag vill inte. Inte lära någon hur jag vill bli knullad, pumpad eller förstörd. Jag vill bara ha det utav någon som känner mig. Antingen E, eller A.J. Ingen annan kan eller kommer någonsin att kunna.
 
Hur i helvete ska jag någonsin kunna hitta någon som förstår?
Hur ska jag kunna hitta någon som kan knulla mig som jag förtjänar.
 
Heldött.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: