amidoneyet.blogg.se

2013-09-13
13:59:20

Don't you wanna feel like a rebell?


Jag är worryless nu. Fri att sortera allt. Jag kan. Jag vågar. Dare me, I'll show you. Samtidigt är jag medveten. Medveten om vad alla tycker om A.J, mig & hela vår snevridna "relation". Många av mina vänner har träffat honom & ändrat uppfattning totalt. De tycker att han är en fantastisk människa, intelligent och charmig. Han kicks-ass & jag kan faktiskt med rak rygg kalla honom min bästa vän. Vi behöver varandra på något vis? Och vi vet det.

Ni kan inte döma mig för mitt val av vänner. Det här har aldrig skadat mina barn. Och han är den sista som skulle skada oss. Mig eller barnen. Jag litar på honom till 110. Och han har visat det genom all respekt han gett mig. Alltid.

Det är märkligt för er, det förstår jag. jag hade inte heller en tanke på att umgås med en pundare förut. Men samtidigt, ordet pundare kan betyda alldeles för mycket. Jag hade inte en aning om att han pundade tills dess att han berättade för mig. Och ändå är jag utbildad usk/msk. Jag har arbetat med sånt här. Jag kände samtidigt en enorm tacksamhet när han berättade det & gav mig valet att stanna som hans vän el ej. Han riskerar trots allt en del genom att säga det. Sig själv.

Jag har haft många killkompisar. Men jag har aldrig blivit bemött med så mycket respekt.

Sen får ni tycka att det är konstigt. Vi har alla olika tankar, känslor o funderkngar kring vad som är bra eller dåligt. För mig, är han bra. Han får mig att kriga vidare med mig själv.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: