amidoneyet.blogg.se

2013-09-09
08:19:00

Jag vill inte leva såhär föralltid. Tror jag.
Jag saknar att ha råd att skapa minnen med mina barn. Att veta om att jag betalat alla mina räkningar & har råd att åka till kolmårdens djurpark. Att ligga på stranden och njuta av glada barnfötter som stänker sand på mig. Som skrattar & leker äventyrligt. Men jag vet inte hur?
 
Trots att jag har pengar på kortet så tar jag mig inte för att betala räkningar, så nu räcker det inte längre. Nu är de snart slut & jag är två månader efter. Jag har fått kravbrev om hyra och betalar jag inte så måste vi flytta. Men jag är så under ytan att jag inte tar mig upp igen...
 
Jag vill bara dö nu. Jag är världens sämsta jävla mamma.
Vill bara vara liten igen. Liten och okrossbar i mammas famn. Jävla skitliv!
 
Det är ingen lösning, jag vet. Men nu, NU behöver jag amfetamin! Innan jag blir fullständigt jävla galen! Jag har ingen kraft! Jag behöver ork! A.J, du måste hjälpa mig!

Kommentarer:
#1: Anonym

Du måste be om HJÄLP!!! Du kan inte hålla på som du gör, din koncentration bör ligga hos dina barn och ingen annanstans, är de mer värt o ligga med en person som redan har allt hem barn o sambo medans du håller på o tappa de, tappa precis allt! Dina barn behöver inte ha en mamma som saknar tak över huvudet och hamnar hos kronkalle!?!? Dom har inte valt de här... Du är den enda som kan ändra på de.. För deras skull, skit i alla runt om dig!!!!

Svar: Jag har slutat tänka på det. För hade jag inte gjort det, så hade jag aldrig hamnat här. Ibland försvinner fokus och man flyger vilse tills dess att ngn visar vägen. Jag är mao rätt borta.
Madelene Ekfalk

2013-09-09 @ 11:21:53
#2: Anonym

Våga be om hjälp! Man kan inte klara allt själv, du vet vad som är rätt o fel... Vad hände med hon som var organiserad o fixa hemma med pärmar o allt? Försvann hon?

2013-09-09 @ 17:27:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: