amidoneyet.blogg.se

2013-09-14
21:02:44

Back to me...
Jag hatar dig din jävla fitta! Du är ett äckligt jävla luder. Varenda jävel hatar dig! HATAR! Du är misslyckad, ensam & svag! Har du förstått det nu?

Precis såhär känner jag. Gentemot mig själv. Gentemot staten som inte vill hjälpa mig. Gentemot ALLA som vägrar förstå eller ens försöker sig på att lyssna. Är det svårt att lyssna?

Jag hatar världen, pengar, kärlek, hat, sorg vänskap, alkohol, droger, arbeten, tjejer, killar, allt! ÖVERGIVENHET! Sug för i helvete. GAHH!!

Jag har sådan ångest att jag vill krypa ur mitt eget skinn. Försvinna bort och ännu längre bort. Hur fan kunde jag vara så jävla dum att tro att det skulle vara en lösning. Tack som fan för den rädsla jag alltid lidit utav. Tavk vare den vågar jag inte fortsätta. Jag är brutalrädd.

Känselbortfall i ansiktet, sluddrigt tal, hjärtklappning på 200 slag, svårt att andas, Dålig jävla motorik, balanssvårigheter. Fan vilket toppenrus jag fick på amfetamin hörni!

Därför lägger jag av. Jag höll mig något sådär över ytan hela veckan & lyckades åstadkomma en del bra saker helt tjackad! Men fy fan, aldrig igen!

Kommentar:
#1: minnas

Du känner inte mig men jag känner igen din situation. Dels själv och dels från människor runt mig. Det går att släppa men släpp fort! Känslan när man är hög, den fantastiska känslan, och sen avtändningen. Och efter det ångesten över den där människan man inte egentligen är, den där konstgjorda. Hitta dig själv och hitta den du vill vara, arbeta för att bli den du vill. Fly inte från din värld genom att gå in i någon annans destruktiva liv. Jag sänder dig all min styrka. Du är inte ensam.

2013-09-14 @ 23:44:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: