amidoneyet.blogg.se

2013-08-28
14:08:00

Am I Done Yet?
                     
 Jag är någonstans mellan 20 & 30. Jag var ung när jag fick barn. Såhär i efterhand vågar jag påstå att jag var alldeles för ung. Samtidigt hade jag inte velat ha det på något annat vis. Mina barn är fantastiska och deras pappa likaså. Även om jag stundtals avskyr honom. Faktisk hatar.
 
Jag befinner mig i mitt livs värsta kris och har samtidigt diagnostiserats med PTSD (Post Traumatiskt stressyndrom). Det efter en rad händelser som skakat om min annars ganska trygga vardag sedan ett år tillbaka. Vad det är som hänt går jag inte på, men kan säga som så att jag vid flertalet gånger övervägt att hoppa från en hel drös broar. Jag har skrivit avskedsbrev till barnen, men ångrat mig. Jag har gett upp livet i det stora hela, varit sjukskriven och skurit mig när det varit som värst. 
 
Men jag har också utvecklat ett enormt sexberoende som ömsom skadar mig, ömsom läker mig. Jag har haft fler sexpartners än någonsin tidigare, gått med på saker jag aldrig tidigare skulle gjort, då jag inte haft kraft nog att stå mot. Jag har skaffat mig flertalet kk-relationer, men nu avskaffat alla utom en. Den förmodligen mest skadliga kk-relationen utav alla. Den mest skadliga, men samtidigt enklaste relation jag någonsin haft. 
 
Han är inte bra för mig. Han använder droger. Starka droger. Är kriminell. Har fru och barn. Men samtidigt kan jag inte låta bli. Jag varken kan eller vill. Han berusar mig. Så in i helvete. Någon timme utav honom gör mig flygande harmonisk resterande timmar utav dygnets 24. Tills dess att jag behöver honom igen. 
 
Så kanske har jag inte utvecklat ett sexberoende. Bara ett beroende utav just honom.
Just A.J (pseudonym) Min alldeles egen drog. Fuck. 
  
( Jag väljer att vara anonym för att skydda mig själv, mina barn men också andra de skrivs om i bloggen. Målet är också att ta mig upp på fötter igen. Framåt och börja leva. Det här ska bli min berättelse. Allt sant, brutalt & förmodligen jävligt ångest laddat. En dag ska jag kunna bläddra bland dessa sidor och tänka "Crap, tänk att det där var jag & helvete vad blivit stark utav det. Skulle det vara så att någon utav er lyckas lista ut min identited ber jag er utav hela mitt hjärta att hålla det hemligt. För min, men framförallt barnens skull.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: