amidoneyet.blogg.se

2013-08-28
17:28:00

A.J - Tills dess att han överdoserar mig med sitt skeva jag
Sam Smith spelas i högtalarna och basen retar varenda cell i min kropp. Vill ligga här tills dess att jag inte klarar av att ställa mig upp. Tills varje nervtråd krumbuktat och slitit mig i bitar. Tills dess att jag är oförmögen att ta ett enda andetag till. Tills dess att han överdoserar mig med sitt skeva jag. Jag behöver det här. Kan inte alla bara förstå det. Jag är helt klart en addict. Och just nu vill jag fortsätta att vara det. För det här är helt fantastiskt.
 
Mina ben skakar. Han slickar med hela sin tunga över min klitta. Jag kan inte ligga still. Jag vill inte vara still. Kan jag inte bara få dö nu? Kan inte det här få vara det sista jag upplever i mitt helvridna liv? Så kysser han mig upp längs magen. Över brösten. Upphetsat. Ögonen. Dina jävla ögon förgiftar mig A.J! Jag hatar dom. De bränner mig. Underbart. Så lägger du över mig. Stilla. Jag klarar inte av hur du retar mig. Men jag älskar det. Vill döda dig för hur du retas. Slita dig i bitar. Sedan trycker du med all kraft in kuken i mig. Och jag gnyr till. Vill skrika. Kan inte. Alldeles för mycket folk omkring. Sedan knullar du mig. Håller ner mig. Biter, kysser. Drar mitt hår bakåt.
 
Jag: "Är det här bättre än hemma"?
A.J: "Du är så jävla skön, så varför tror du jag hellre är här än hemma".
 
Åh fortsätt. Feck!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: