amidoneyet.blogg.se

2013-08-31
04:01:00

A.J - Jag vill skrika nu. Får jag skrika?
 
 Han må vara alldeles för farlig för mig. Alldeles för spännande och skev. Men han är så jävla fantastisk i sängen. Han är alldeles jävla insane. Vi konstaterade tillsammans att jag lider utav ett fett beroende vad gäller vårt sex. "Youhoooo, your sex is on fiiiiiire". Han har tagit tjack. Men det syns inte, bortsett från i ögonen. Hans askgrå, brännande ögon. Jag hatar dig. Jag älskar det här. Så låg han där i sängen. Väntade. Fan. Jag vill. Men ber att få röka först. Men jag får inte. När det gäller sex vill jag inte ha någon talan.
 
Jag ska gränsla honom. Och det gör jag. Gnida min fitta mot hans hårda kuk. Jag dör för det. Den här intensiva ögonkontakten har ihjäl mig. Och det får den gärna ha. Så jävla skönt. Ihållande, allvarsam orgasm. En efter en, samtidigt som han fingrar mig ännu en gång. Igen. Jag vill skrika nu. Får jag skrika? Han tar tag i håret på mig och drar mitt huvud åt sidan. Han vill att jag ska njuta. Det verkar utav någon anledning vara det allra viktigaste för honom? Och jag kan inte för mitt liv förstå varför. Varför A.J? Och sen klär han av mig. Ett plagg i taget. Sakta och oroande sensuellt. Ögonen ser rakt in i mina. Han kysser, ömsom biter mig i bröstvårtorna och över nacken. 
 
Och jag vet så väl, att jag kommer knulla honom i timmar. eller...
Han kommer förmodligen knulla mig. eller...
Eller, vi varandra?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: