amidoneyet.blogg.se

2013-08-29
07:04:00

A.J - Så, min junkie läser bloggen!
 
 
 
Så skickade jag då bloggadressen till A.J. Och faktiskt så gillade han den. Igenkännande. Han om någon vet ju hur det känns. Hur det är, de stunder vi knullar. Magiska, intensiva stunder som fullkomligt håller på att gå över styr. Jag förvånas bara över hur han tar det. Att jag publicerar all privat information om hur vi ligger men också hans beroende. Han är alldeles för enkel att ha att göra med.
Ett tag i somras dejtade jag en kille. En alldeles för tanig kille utan någon som helst sexapeal. Och det gjorde A.J frustrerad. Speciellt när han dök upp utanför mitt hem mitt i natten och gjorde mig alldeles helkåt, men jag var tvungen att heldissa honom. Det var pain in the ass - men dröjde inte länge tills att vi hamnade där vi hör hemma. - I hans soffa.
 
Jag behöver ligga. Snart hysterisk.
Godmorgon då vafan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: