amidoneyet.blogg.se

2013-09-05
12:02:10

A.J (En alldeles för fantastisk natt).


Lämnade barnen igår, vilken innebar playdate. Playdate för mig & A.J ★

Han hämtade mig i sin alldeles för feta bil utanför mitt gamla jobb. vo hade planerat att hänga. hänga som vänner. Som de vänner vi var innan vi hade sex. Innan jag började missbruka. Missbruka sex. men framförallt innnan jag började missbruka honom. När livet hade stannat, mem jag fortfarande var jag. Nu är jag knappt någonting längre. Ingenting faktiskt. Jag är ingenting.

Men så hämtade han mig. Vild, vansinnig electro trance i högtalarna & jag känner mig mer levande än någonsin tidigare. Jag vill ställa mig upp, skrika, inhallera varje sekund av frihet. Inga måsten. han dömmer mig aldrig & det kommer han aldrig att göra. Aldrig.

A.J ★ & jag åker förbi Mc.Donalds och köper en Bountyshake för att sedan åka till hamnen där vi kan umgås. Där ingen känner oss. Ingen ser oss, dömmer oss, hatar vad vi är.

Vi går bort till en bänk och jag sätter mig på bordet. Han tar tag i mina ben & säger: "Jag kan sätta på dig här, nu"... En ilning sprider sig längs med ryggraden och jag vill be honom att göra det. Just det han sa. Men nu, nu skulle vi ju "hänga". Han ler mot mig & börjar prata om annat. Håller fortfarande händerna på mina lår.

Jag: Vad får du ut av att umgås med mig?
A.J: Du mår bra... och då mår jag bra. Vad får du ut av att umgås med mig?
Jag: Vad får du ut av att ta amfetamin?
A.J: Allt!
Jag: Där har du svaret på vad jag får ut av att umgås med dig!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: