amidoneyet.blogg.se

2013-09-03
18:38:52

A.J (För att bli kvitt ett beroende, måste du hitta ett substitut).


Så det är vad du är A.J? Ett jävla substitut för att slippa känna något längre. För att slippa sakna. Slippa sakna honom. Slippa sakna E? Du säger det så bra. Jag förstår när du pratar. Du vet ju precis hur jag känner. Hur jag mår. Vad innebär det?

Innebär det att jag en dag också kommer använda amfetamin för att ta mig upp om mornarna och klara av att ha ett drägligt liv? Men vad riskerar jag då? Just nu riskerar jag ingenting. Bara att bli fullständigt jävla berusad, obeskrivligt tagen. Som om jag låg ner på marken och blev slagen... (Körde en Petter där).

Men så är det som så - ni förstår ju inte. och ni behöver inte förstå. Ni behöver inte förstå varför jag knullar en amfetaminknarkare. Än mindre varför han är min vän. För NI behöver inte vara vän med honom. Han är min vän, mitt val, mitt jävla missbruk. Någon- & någonting jag mår bra utav! BRA!

För att reda ut vissa frågetecken.
- Han har aldrig slagit mig
- Han har aldrig förgripit sig på mig
- Han har aldrig tvingat mig att knarka
- Han har aldrig drogat framför mig
- Jag märker ingen skillnad på om han är skev el ej
- Jag känner mig trygg i hans närvaro
- Jag är glad i hans närvaro
- Jag känner mig levande i hans närvaro
- Jag glömmer allt vem E är

SÅ, vad kan vi dra för slutsats av det? Nästan alla andra jag knullat har varit ICKE knarkare & de har behandlat mig som skit. Slagits, spottat på & förnedrat mig. Har A.J det? Nej aldrig.

Så, fuck you for not allowing me to live a little. I assume that I'll probobly find a non-druger someday that will treat me like shit. Then you will all be happy while I live a living hell. As long as he's not a drugaddict you will agree, right?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: