amidoneyet.blogg.se

2013-09-05
14:13:28

A.J (Jag fylls av färger som egentligen borde vara svart/vita)


A.J har dragit ner mina byxor. Jag står framåtlutad mot kylskåpet. Han lirkar in handen innanför mina byxor & jag upptäcker i samma veva injektionssåren i hans armväck. Det är så han tar det. Synbart, märkbart. Han är en tjackis & han knullar mig. Knullar mig sönder och samman. Och jag älskar det.

Han håller mig stadigt i håret. Min hästsvans. Håret jag som liten bad mamma spänna hårspännen i och kamma tills jag somnade. Mitt hår som nu befinner sig mitt i ett våldsamt kaos av hans amfetaminberusade jag. Jag är inte längre en fyraåring som somnar till ljudet av mammas röst då hon kammar mitt hår. Jag är en sexmissbrukande jävla junkie som älskar hur A.J sätter på mig. Våldsamt, men respektfullt. hur hamnade jag här?

Han vill ta mig där bak. I det hål som aldrig var avsett att knulla. Och jag är så våt att det rinner utmed benen. Känslan. Men så ber jag honom vänta tills dess att vi kan göra det på riktigt. I en säng där jag inye behöver oroa mig för att hans flickvän ska komma eller dottern ska vakna.

Han slutar. Respekterar mig. som alltid. Men jag ber honom befalla mig. Så han gör det. vänder mig ut mot golvet & håller mina armar bakom min rygg. " Jag ska avsluta det här, så att jag kan knulla dig igen sen".... Då dör jag. Precis så vill jag att du behandlar mig när vi ligger. Som om jag vore din.

Det är ju just det här kag älskar med A.J, jag kan släppa all kontroll & bara njuta. Fix 1 done.

När vi är klara vaknar hans barn & vi går ut för att leka med henne. Rutschkana & klätterställning. Ett mer harmoniskt barn har jag aldrig stött på. Aldrig. Och en finare pappa, gentemot sitt barn har jag heller aldrig sett. Hur är det möjligt.

Innan mamma kommer hem för att ta över. Innan vi ska åka för att fortsätta. Innan... försvinner han för att ta tjack.

När han är klar är han precis som vanligt. Det enda synbara är hans pupiller. Enorma, djupt i hans askgrå ögon. Jag dör i dina ögon.

Det här är på riktigt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: