amidoneyet.blogg.se

2013-09-01
15:24:57

B.D (Kam du inte slicka mig som jag förtjänar så somnar jag)


Jordens Captain Morgan fylla igår. Färgglad tablett, med ett blått Z på? Men jag gjorde det aldrig. Ville. Men avstod. Hade känt mig betydligt mycket tryggare om det varit A.J som gav mig det. Han skulle aldrig skada mig. Det vet jag.

Ringde B.D. Han undrar om jag inte vill fortsätta dejta honom. Hm, han är kul. Har jordens sexigaste kropp. Men han inte göra det på det sätt jag vill. Alldeles för lugn & harmonisk. Hursom, han hämtade mig och vi åkte SAAB till Enskede. Pratade tydligen med A.J i tel hela vägen dit. Minns inte ett skit.

Hemms hos B.D. Han är alldeles för ordnad. Sekelskiftslägenhet och stek. Ueek, minns jag att jag tänkte när vi går in i lägenheten. Sedan klär jag av mig. Tror han är chockad. Jag har inga gränser och känner mig jävligt självsäker just nu. Lägger mig i sängen & Legenden spelas högt.

Jag säger: "Ta av mig trosorna"..

Han gör det. Går ner på mig. Och jag... jag somnar!
Vaknade imorse. Började asgarva. Vafan hände? Han är sårad. Känner sig misslyckad. Word. Försöker få mig i säng igen. Nja, nu vill jag träffa mina vänner och bara vara. Inte äta lunch med B.D. Inte vara med B.D. Jag somnade ju liksom.

Kan inte sluta tänka på OM jag hade somnat ifall att det var A.J som gått ner på mig igår? Jag tror inte det. Han slickar min fitta precis som jag förtjänar.

Jahapp! Kukfritt idag då. Jag ska inte träffa någon idag. Så ring inte mig. Inte någon.

Nu. Pizza


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: