amidoneyet.blogg.se

2013-09-01
23:46:30

F.J (Så nu är han kär i mig?)




Sedan ungefär en vecka tillbaka, har F.J börjat flörta med mig. Jag har känt honom hela sommaren, men aldrig någonsin pratat med honom på det här sättet. Som nu. Sms. Telefon. Bakom bensinmackan. Vi ses bakom, så att ingen ser. Det är alldeles för riskabelt. Vansinne. Och jag var inte det minsta intresserad från början. Men nu. Någonting är annorlunda.

Han har flickvän. Ät förlovad. Han arbetar hela tiden och det gör hennes galen. Och till råga på allt så hänger han med mig efter jobbet ist för att åka hem.

Och idag kom det vi båda väntat på. Kyssen. Passionerad. Vad fan gör jag? Varför? Tycker jag honom? Det kändes i magen. Pirrade till. fjärilar.

Han berättade att han har känslor för mig. Feck! Nu är det illa. Jag vill ha honom. Jag tror det iallafall?

Nu i veckan åker hans flickvän utomlands. Då ska han sova med mig. Och det känns så bra. Jag längtar faktiskt tillochmed. Konstigt, han är inte ens min typ. Eller...

Och vad gör jag med A.J om jag och F.J blir mer än vad vi är nu. Om vi blir du och jag?

Jag måste sluta ligga med A.J.
Men varför!

Horjävel för det här.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: